dilluns, 2 de novembre del 2009

Programari lliure

Per entendre aquest PowerPoint hauré de parlar del context d'aquest ja que sinó no resulta clar i serà incomprensible.

Un dilluns jo i els meus alumnes, és un cas imaginari, comencem a endinsar-nos en el món del programari lliure. Així que decideixo, el dimecres, presentar aquest PowerPoint on tots els alumnes aniran parlant dels ítems treballats i aquest PowerPoint serà útil per a ells ja que tindran un bon esquema per estudiar.

Penso que hem costa adaptar el PowerPoint amb aquest temari ja que tinc les idees molt tancades i la creativitat en el PowerPoint no és el meu punt fort, però aniré millorant i mica en mica, la meva creativitat sortirà del meu cap.

Programari Lliure, Powerpoint
View more presentations from Anna.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada