divendres, 30 d’octubre del 2009

Resultat de l'exposició

Recordeu que vaig fer una entrada amb un còmic?. Doncs ja he realitzat la exposició. La primera va ser la Míriam Lozano i val a dir que ho va fer molt bé ja que va crear un nou blog anomenat qui ets tu? amb pistes per poder endevinar qui era la persona que estava describint.

Desprès de la Míriam molts companys van presentar l'activitat amb el soport del powe point, com és el cas de la Sílvia Español. La Lídia Muñoz va decidir fer un vídeo, per cert, al meu parer molt elaborat.

Vaig veure que totes les meves companyes havien realitzat l'activitat amb un soport audiovisual. Que podia fer jo presentant el meu còmic. Sense pensar en la resta de propostes vaig sortir davant de tota la classe per explicar el meu treball. Vaig notar que no hem va costar gaire començar a parlar, a començar a explicar els meus motius pels quals havia decidit fer un còmic.

Crec que la meva exposició va sortir força bé ja que hem vaig expressar amb claretat i vaig intentar, mitjançant la veu, crear una certa intriga per saber qui era la persona descrita.

En definitiva, m'ha agradat el resultat de la meva exposició.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada