dimecres, 11 de novembre del 2009

REFLEXIONS SOBRE EL MEU PROCÉS D’APRENENTATGE DURANT AQUESTS MESOS.

Vaig començar el Grau el 14 de setembre d’aquest any. Potser he començat amb avantatge respecte els companys que venen de la Selectivitat o Batxillerat. Jo, potser, hi ha coses que ja se o coses que més o menys se com funcionen. Però malgrat tot això crec que estic augmentant, considerablement els meus coneixements. L’assignatura Gestió de la Informació era molt feixugosa ja que mai havia tingut molt interès en seure davant l’orinador. Vaig anant agafant el ritme, hem vaig esforçar per poder dominar, una mica més, Internet i molts programes desconeguts per a mi. He treballat un programa de imatge que és el Gimp, d’àudio que és l'Audacity, vaig crear aquest bloc, he descobert el codi embed, entre d’altres coses. Considero que el meu procés d’aprenentatge en aquesta assignatura és positiu i, poc a poc, anirà creixent.

No penseu que només estic aprenent coses a G. I i TIC, a Comunicació també he descobert com ha de ser un bon comunicador. Al cap i a la fi, quan treballem amb les famílies ho haurem de ser. La postura corporal és important i també la mirada. Hauré de crear un bon clima a les reunions i parlar d’una manera poc formal per crear confiança entre els pares. Mai he d’oblidar, en el cas de les reunions, portar el guió ben present per ordenar el discurs. Llegir el llibre proposat per l’Anna Makey m’ha servit per començar a ser una bona comunicadora, només falta pràctica.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada