dijous, 12 de novembre del 2009

Hansel i Gretel (5/11/2009)


Fotografia extreta del bolg Educacion 2.0

Avuí l'Anna ens ha explicat el conte de Hansel i Gretel, val a dir que és un conte molt cruel ja que la madrastra vol deixar als nens al bosc tota una nit. A més al nen una bruixa el fica en una garjola per engreixar-lo i poder-se'l menjar. L'Anna mentre explicava el conte dominava la situació, ha gesticulat molt i canviava les veus depenent dels personatges. El suport visual, en aquest cas un llibre, anava mostrant les dues pàgines. Al meu gust crec que podria haver-les mostrat d'una en una.

A continuació vam posar en comú el resultat de la lectura que vam fer a l'assignatura de Comunicació. Quan volem canviar coses del text per perfeccionar-lo pot provocar-nos inseguretat. Mes val tirar endavant amb el text seleccionat i practicar la lectura per tenir-la dominada. Un altre aspecte important era pensar en quelcom, moltes vegades els pensaments ens controlen i el que hem de fer és controlar nosaltres els pensaments. Com va comentar la Xénia, ella mentre llegia el seu fragment pensava en la seva mare, però jo no puc fer-ho. Només era capaç de pensar en el conte que estava llegint.

A continuació ens van retornar els treballs del llibre Educació i vida quotidiana. M'he adonat que no vaig repassar el treball abans d'entregar-lo. També hem d'anar amb molt de compte amb les faltes d'ortografia. Haurem de tenir present que el registre escrit no és igual que el parlat i per tant el vocabulari haurà de ser diferent. Exemple: mai posarem en un treball Em vaig quedar a quadres!. No hem d'oblidar mai els signes de puntuació, els punts i apart han de ser amplis. Haurem de seguir sempre l'estructura del treball que es demanen ja que facilitarem la lectura d'aquest.

Desprès vam parlar sobre el format que hem de seguir per presentar els propers treballs. Al seminari de l'Anna Makey trobem trobarem el format dels trebaLLS.

També vam parlar de les activitats de la setmana blanca. Encara estic una mica perduda en aquests treballs, però espero que poc a poc vagi assimilant tota la feina.

CONTE CONTAT, CONTE ACABAT

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada