dilluns, 23 de novembre del 2009

Valoració Blogosfera


fotografia extreta de www.educa.madrid.org/.../flu_virus.jpg

Aquest treball tracta sobre la Salut Infantil. Jo he decidit parlar de la nova vacuna per la Grip A. Vaig estar mirant el bloc de la Mercè Benito que tractava sobre l'actuació de la mestra a l'aula quan es troba un possible cas de grip A. Així que vaig decidir cercar informació fiable sobre la possible vacuna de la Grip A. Val a dir que ens va costar una mica trobar un tema interessant, però un cop trobat ens vam posar a treballar. L'Aina Rossell es va enllaçar al meu comentari per parlar sobre el grup de risc d'aquesta malaltia. Trobo molt interessant poder ampliar els teus coneixements mitjançant el bloc d'altres persones, en aquest cas, de les meves companyes de grup. A més et permet crear una petita xarxa amb persones que els interessen els mateixos temes i poder aprofundir-los. En conclusió val a dir que aquest petit treball m'ha servit per adonar-me de la importància de fer blogosfera i de les possibilitats educatives i personals que aquesta et permet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada