dimarts, 3 de novembre del 2009

En Patufet (27/10/2009)

L'Hèlia i l'Aina van decidir explicar el mateix conte, quina casualitat, oi? Doncs sí, van explicar el conte del Patufet i ambdues ho van fer molt bé. Vam parlar de diferents aspectes com agregar als infants per cantar les cançons del conte, Patim, patam, patum, home i dones del cap dret. Patim, patam, patum, no trepitgeu al Patufet. Hem d'animar a la massa a cantar amb el narrador del conte.

Durant el nostre discurs fem servir falques lingüístiques per lligar una idea amb una altra, com per exemple, daixonses, entre d'altres.

Haurem de vigilar amb les paraules que no serveixen com a model per a l'infant, com per exemple emprenyat.
D'un mateix conte podrem trobar moltes versions i haurem d'escollir aquella que desitgem transmetre als nostres infants a l'aula.
Aquest conte, llarg, haurem de deixar-lo per a nens de P4 o P5.

També, en aquesta sessió vam entregar el treball dels nostres professors. Cada company va exposar un fet de la seva història educativa i tots vam escoltar-ho atentament ja moles experiències eren compartides o semblants. Gràcies a aquest treball he pogut descobrir molts aspectes de la meva vida escolar que ignorava i mai m'havia parat a pensar-ho. Considero que amb els infants que tindré a la meva aula actuaré d'una manera carinyosa i sensible, els hi donaré
afecte i els hi faré saber que estaré per qualsevol cosa.

CONTE CONTAT, CONTE ACABAT

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada