dimecres, 9 de desembre del 2009

La rinxols d'or i La Margarideta (11/12/2009)


Fotografia extreta de www.une.edu.ve/kids/cuentos/ricitos/ricitos9.jpg


Aquest dia de seminari, com soc la sotsdelegada del meu grup classe, en aquell moment hem trobava reunida amb la resta de delegats d'Educació Infantil juntament amb en Marc Casanoves.


No vaig estar-me de preguntar que havien treballat aquell dia i a continuació ho explicaré.


La Laia va explicar el conte de la Rínxols d'or, va utilitzar vinyetes de les il·lustracions del conte cosa que facilita el discurs i et marca les escenes per ser explicades. També va canviar el seu to de veu per representar els diferents personatges cosa que fa que t'imaginis a aquests parlant i fa l'escolta més amena.


Desprès la Soraya va explicar el conte de la Margarideta juntament amb el suport del conte visual. Tinc entès que va realitzar un final molt inesperat i va haver de repetir-lo perquè els meus companys l'acabessin d'entendre. Em van dir que fou un final molt original i curiós.


A continuació van parlar de la pel·lícula Billy Elliot, van sortir diferents punts de vista que van debatre de forma endreçada i amb respecte. Com em van comentar fou una posada d'opinions molt entretinguda.


Per finalitzar la sessió de Seminari l'Imma va repartir un recull de notícies d'aquest mateix dia que parlaven sobre l'esport a l'escola. Les van comentar i van fer una miqueta de comentari sobre la Setmana Cultural.


CONTE CONTAT, CONTE ACABAT

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada